Thursday, May 31, 2012

Mold/Hallitus 1.06.'12

Mold

01.06.'12


In the night

now i stand

There is darkness

in my hands

There is warmth

in my feet.


Here i stand,

do you see?

Do you feel? In me,

there i grow

to be old...


To be mold.

No soul just as

easily freed

from lielife

which lies beneath! 


Still i breathe heavily.

You see... it's real

like stones on road

you're kickin' with feet.

**********************

Vabas vormis tõlge:

Hallitus

01.06.'12

Öös

nüüd ma seisan.

On pimedus

mu kätes.

On soojus

mu jalges.


Siin ma seisan,

kas sa näed?

Kas sa tunned? Minus,

seal ma kasvan,

olemaks vana...


Olemaks hallitus.

Ei ühtki hinge nii lihtsalt

vabasta valeelust,

mis pinna all!


Ikka hingan ma raskelt.

Sa näed... see ehtne on,

nagu kivid teel,

mida jalge ees lööd.  



*****************************Tegelikult on sellele kõige (imele, mida hetkel elus..ei, oma - minu - elus... toimumas näen, selgitus. 

Ma tahtsin...restarti. Loomulikult kuskilt väljast poolt. 

Andsin Universumile täpse kirjelduse, keda seda nupuvajutust tegema vajan. 


...ja ta ongi olemas! 

Täielikult õigel ajal ja õiges kohas! 

Elu algas tõeliselt alles nüüd.  On  alanud. Nüüd. 

 

Oh, p.g.n, är' kisu poeetiliseks.
*muigab* 

Tegelikult vist kisub vägisi.. :P 

 

Õudselt rõõmustab, kui kuuled kedagi enda jutule lõbusalt vastu haukumas ja tead, keda.. ;)


Olge mõnusad.



No comments:

Post a Comment